Requisitos
- Per optar als ajuts de la modalitat A, els alumnes sol·licitants han de complir els requisits següents:
a) Cursar un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició d'algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres durant el curs escolar 2024-2025.
b) Participar en algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres en els Cicles Formatius de Grau Mitjà en la data de publicació d'aquesta Resolució.
c) Complir la normativa corresponent per poder viatjar a Irlanda, en cas de no ser ciutadà d'algun dels estats membres de la Unió Europea.
d) Tenir la documentació necessària per poder viatjar a l'estranger, d'acord amb la normativa general i sanitària vigent en el moment de fer l'activitat. Les dades personals dels beneficiaris seran tractades d'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i Reglament Europeu de protecció de dades 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel que es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).
- Per optar als ajuts de la modalitat B, els professors sol·licitants han de complir els requisits següents:
a) Impartir docència en un centre educatiu sostingut amb fons públics de les Illes Balears en un grup d'un cicle formatiu de grau mitjà associat a la impartició d'algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres.
b) Tenir alumnes que participin en algun dels Plans de Reforç en Llengües Estrangeres durant el curs escolar 2024-2025 en la data de publicació d'aquesta Resolució.
c) Complir la normativa corresponent per poder viatjar a Irlanda, en cas de no ser ciutadà d'algun dels estats membres de la Unió Europea.
d) Tenir la documentació necessària per poder viatjar a l'estranger, d'acord amb la normativa general i sanitària vigent en el moment de realització de l'activitat. Les dades personals dels beneficiaris seran tractades d'acord amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals i Reglament Europeu de protecció de dades 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel que es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades).
En les dues modalitats, els participants que hagin gaudit d'aquestes estades durant dues convocatòries quedaran exclosos d'aquesta convocatòria.
Documentación a presentar
Modelos:
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
De l'1 al 15 de desembre de 2024, ambdós inclosos.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa
Contacto
Servicio o Sección responsable
Servei de Planificació i Participació
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 2a planta).
Tel.: 971177773
(departamentfp@dgfpieas.caib.es)